четвер, 2 квітня 2020 р.

Квітень


Повторимо букви В в.

Подивись відео та допоможи Суржику розібратися зі звуками [В] , [В'].
Тепер давай пограємося і повторимо деякі вивчені букви та звуки:
Давай потренуємося писати рукописні букви В в.
Розглянь уважно зразок написання на картинці( порівняй написання друкованих і прописних літер В в. Чим вони схожі, а чим відрізняються?)
Тепер проглянь уважно як пишуться прописні літери В в (підказка: третя з початку)
Ну що, готовий приступати до самостійного написання?
ЧИТАННЯ
Сьогодні ми розгадуватимемо ЗАГАДКИ, та навіть спробуємо скласти свої.
Для початку, давай спробуємо розгадати такі загадки:
УВАГА! Творче завдання:

СКЛАДИ 1 ВЛАСНУ ЗАГАДКУ І НАМАЛЮЙ ДО НЕЇ МАЛЮНОК.

Коли відчуваєш,що втомився і час перепочити, можеш порухатися під будь-яку руханку на свій смак:
Пропоную до перегляду
А тепер проглянь відео " ТВАРИНИ, В ІСНУВАННЯ ЯКИХ ВИ НЕ ПОВІРИТЕ":
Все було б чудово, АЛЕ...на жаль, багато видів тварин опинилися перед загрозою зникнення. Таких тварин, як прийнято, занесено до Червоної книги. Давай поглянемо, які це тварини:
Пограй в ігри "ТАК / НІ"

ВПРАВА "СТОРІНКАМИ ЧЕРВОНОЇ КНИГИ"

Гра "Хто за деревом":
Кросворд " Тварини":
Відео "20 фактів про котів":
Відео " 20 фактів про собак":
Сьогодні ми закріпимо знання про букву ф.
Як ти міг помітити, саме цією буквою закінчується вивчення написання прописних літер. Це не випадково, адже саме літера Ф є найменш вживаною з нашої абетки. В українській мові слова, які починаються з цієї літери, в основному запозичені з інших мов.
Переглянь відео, завдання виконай усно:
А тепер попрацюй з Мовкою і Суржиком. Уважно розглянь, як пишуться рукописні букви Ф ф:
Виконай розминку для оченят:
Вправа "Слова з буквою ф":
МАТЕМАТИКА
Давай повторимо, як ми додаємо та віднімаємо числа на основі їх розрядного складу. Уважно проглянь відео, завдання виконай усно:
Пропоную закріпити знання, зігравши в математичну вікторину:
Відпочинь з роботом:
ЧИТАННЯ
Цього тижня ми знайомилися з різними типами текстів, їх основними ознаками. Впевнена, ти працював уважно.
А щоб перевірити це, пропоную виконати такі вправи:
ЯДС
Цього тижня детальніше займемося вивченням "Часу".

Хоча деякі питання цієї теми ми вже вивчали, все ж, думаю, корисно буде повторити і дізнатися щось нове.
Отож, давай пригадаємо , що таке час і як його можна виміряти:

Давай ще подивимося на старовинні годинники:
Ти вже знаєш, що час можна визначати різними проміжками: РІК, МІСЯЦЬ, ТИЖДЕНЬ, ДОБА, ДЕНЬ, ГОДИНА, ХВИЛИНА, СЕКУНДА. Про це ми говорили раніше. Хочу, щоб ми більше зосередили свою увагу на тому, як визначати час за годинником.
Давай зосередимо свою увагу на вивченні знаку - АПОСТРОФА.
Послухай казку про апостроф:
Пропоную дуже уважно проглянути відео і усно дати відповіді на запитання, що там звучатимуть:
Сподіваюся, ти працював дуже уважно, тому з легкістю виконаєш таке завдання:
Пригадай , як потрібно сидіти під час письма
ЧИТАННЯ
Минулого тижня ми згадували, що таке текст, його будову та типи.
А сьогодні попрацюємо над ЗАГОЛОВКОМ.
  • Разом з Мовкою та Суржиком пригадай, що таке заголовок
  • А тепер допоможи Суржикові у виконанні завдань:
  • Завдання 1: прочитай текст на КАРТЦІ 1, підбери до нього влучний заголовок.
  • Завдання 2: зараз ти читатимеш текст на КАРТЦІ 2, який називається "Мудра кицька".
За малюнком та заголовком зроби передбачення:
  • Про кого йтиметься в цьому тексті?
  • А що такого може трапитися, що кицька виявиться мудрою?
Цікаво, чи здійсняться твої передбачення.
Як ти вже мабуть помітив, заголовок передає найважливішу інформацію, яка є втексті.
МАТЕМАТИКА
Продовжуємо вчитися додавати та віднімати числа в межах 100.
Переглянь відео, завдання виконай усно:
  • Виконай задачі від Монстрика:
  • Спробуй виграти "Перший мільйон":
Тепер відпочинь:
Можеш приступати до виконання завдань в зошиті
ЯДС
Вчора ми навчилися визначати години. Давай повторимо і закріпимо це вміння:
Зараз пропоную уважно проглянути відео і потренуватися визначати години і хвилини:
Давай перевіримо, чи вийде в тебе самостійно впоратися з таким завданням:
Не забувай, що години можуть називатися двома способами( в залежності від частини доби):
12 або 00 годин;1 або 13 година; 2 або 14 година; 3 або 15 година; 4 або 16 година; 5 або 17 година; 6 або 18 година; 7 або 19 година; 8 або 20 година; 9 або 21 година; 10 або 22 година; 11 або 23 година.

Відпочинь з тигриком:https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ

МАТЕМАТИКА
Проглянь відео, завдання виконай усно:
Спробуй пограти в математичний футбол:

Задачі від принцеси Мачок і її друга Пагінця:
ЧИТАННЯ
Сьогодні тобі треба бути надзвичайно уважним та кмітливим, адже попереду - незвичайний урок! Пропоную тобі познайомитися з Олесею та Чубиком, разом з якими ти повториш будову тексту і дізнаєшся, що таке абзац.
Запам"ятай, що кожна складова частина тексту пишеться з нового рядка, тобто з абзацу. На письмі це виглядає так, ніби ти почав писати не з самого початку робочого рядка, а зробив відступ на ширину двох твоїх пальчиків.
Отож, дивися уважно відео, читай репліки героїв
( якщо не встигаєш, став відео на паузу).
Коли читатимеш текст про їжачка, одразу міркуй, де там зачин, основна частина і кінцівка. Якщо потрібно, можеш повертатися до перегляду і перечитувати. Поміркуй, про що саме йдеться у кожній частині тексту і постав запитання до них:

Немає коментарів:

Дописати коментар