А нам в школі сподобалося!
Тема. Ознайомлення з шкільним приладдям. Вправи на розвиток уваги.
Мета. Знайомство, формування комунікативних
здібностей, пропедевтика розвитку проблемного мислення; ознайомлення з шкільним приладдям, основними правилами поведінки на уроці.
Обладнання. Дзвіночок;
навчальне приладдя (пенал, ручка, олівець, лінійка, гумка, книжка); знаки «Я»,
«Хор»; таблиця «Як сидіти за партою».
І. Організаційний момент.
Ось і школа,
ось і клас,
Він давно
чекає вас.
А покличе на
урок
Чарівний,
шкільний …. (дзвінок).
ІI. Комунікативна
гра "Знайомство".
— Добрий день, діти! Сьогодні ми з вами
зустрілися вперше, але, сподіваюся, що дружитимемо. Для цього маємо
познайомитися. Мене звати Олена Миколаївна. Ви, будь ласка, також скажіть, як
вас називати лагідно. (Діти разом почали називати свої імена. Створився
галас.)
—
Якщо всі говорять разом - нічого не чути, відповіді незрозумілі, тому учні
в школі користуються правилом піднятої руки. (Знайомство із знаком «Я»).
—
Спробуйте тепер відповідати на питання як учні,
піднімаючи руку.
—
А ще на уроках ми користуємося знаком «Хор». Коли вчитель
показує цей знак учні можуть відповідати всі разом. Відгадайте загадку
продовжуючи речення всі разом:
Дає здоров’я …спорт,
Вагу
солодкий …. торт,
Мед працьовиті… бджоли,
Знання глибокі… школа.
ІІІ. Ознайомлення з
правилами.
1. Правила поведінки на уроці.
—
Чи спостерігали ви за тим, як злагоджено рухаються нашими вулицями водії і
пішоходи. Чому вони не заважають один одному?
—
Отож , діти, і ми подорожуючи в Країну Знань, повинні дотримуватися певних
правил. Ці правила будуть допомагати вам успішно навчатись.
Спитає
вчитель — треба встать,
Дозволить
сiсти,— тихо сядь,
Сказати
хочеш,— не шуми,
А
тiльки руку піднiми.
-
Вивчимо правила напам’ять.
2.
Як правильно сидіти за партою. (Робота з
таблицею)
ІV. Фізкультхвилинка.
V. Ознайомлення з шкільним приладдям.
1. Загадки мудрого портфеля.
- Успішно навчатися у школі нам допомагатимуть різні речі.
Спробуйте відгадати «Загадки мудрого
портфеля».(Діти відповідають відповідно
до знака, який показує вчитель)
Чистенькі віконця
Сміються до сонця.
Діточки довкола.
Наша люба … (школа)
Я беру в свою правицю
Із пенала помічницю.
Я писати тільки вчуся.
Зосереджуся, зберуся:
Крапка… Рисочка… Карлючка…
Гарно пишем, я і…(ручка)
Невеличка хатка.
В ній живуть малятка.
Ми їх, гостроносих,
У портфелях носим. (Олівці).
Її шанує кожен.
Вона повідать може
Про все на білім світі
Дорослому і дітям…
До знань веде доріжка,
Коли з тобою… (книжка)
Рівно риску проведи
І квадратик спробуй,
Та візьми спочатку ти
Цю пряму особу.
Натиск витримає стійко
Впевнена струнка… (лінійка)
Чи в лінійку, чи в клітинку
Чистим був та за хвилинку
Мерехтить від цифр і літер…
Здогадались, що це, діти?
Ручці він говорить: прошу!!!
Це шкільний учнівський… (зошит)
А портфель наш дуже
радий, що розумні ви малята.
Вибрали ті поняття, що потрібні для навчання.
Скажемо йому: «До
побачення!»
До зустрічі 1 вересня.
2. Гра «Відшукай і обведи шкільні
предмети».
VІ. Підсумок заняття.
1. Гра на увагу «Впіймай зайвий предмет».
-
Зараз я називатиму різні шкільні предмети. Але серед них траплятимуться
зайві. Ви їх по винні впіймати оплесками.
2. Вправа на закріплення знаків «Я» та «Хор».
Є
чарівник у школі в нас,
Ану
впізнайте, хто він?
Озветься
тиша йде у клас,
Озветься
ще раз - гомін.
Щоб не
спізнитись на урок
нам голос подає… (дзвінок).
Дуже я потрібна
всім –
І дорослим , і малим.
Всіх я розуму учу,
а сама завжди
мовчу. (Книжка).
Наче райдуга в коробці
Розмістились гарні хлопці.
Всі, неначе на підбір,
Тільки різний в них мундир.
Що за хлопчики оці?
Кольорові… (олівці)
-
Сьогодні, діти, ви познайомилися з
першими правилами для учнів. Повторимо віршик, що вивчили. Сподіваюся, що ви їх
запам’ятали і будете старанно виконувати.
Гра «Я …, а ти?»
Я працьовита, а ти? (…і я)
Я щаслива, а ти?
Я сумна, а ти?
Я сильна, а ти?
Я ледача, а ти?
Я охайна, а ти?
Я вперта, а ти?
Я жадібна, а ти?
Я сором’язлива, а ти?
Я смілива, а ти?
Я чесна, а ти?
Я радісна, а ти?
Я вірю у Діда Мороза, а ти?
Я доброзичлива, а ти?
Я спокійна, а ти?
Я вертлява, а ти?
Гра «Я - не я»
А тепер продовжим грати –
Треба вам відповідати: «Я – не я!»
Рано вранці хто піднявся?
А хто сонечку посміхався?
Не хотів хто одягатись?
А зарядку хто робив?
Свої рочки хто не мив?
Добре з ранку готувався. Хто?
А ще й досі не вмивався. Хто?
Хто здоровим хоче стати?
А знання хто хоче мати?
Бачу всім вам хочеться знання пізнати.
І майбутніми першокласниками скоріше стати.
Немає коментарів:
Дописати коментар