1. Виписати слова, в яких звуків
менше
Щавель, плаття, юннати,
їдальня, пам’ять, яблуко, дзюрчать, Юрась.
2. Записати приклади слів до поданих
звукових моделей (по 1 слову)
[- 0 = : 0], [- 0 – 0 = : 0], [-
0 - - 0 – 0 = : 0 ]
3. Доповнити вірш влучними словами.
Люблю я українську … ,
Що розквітає на вустах,
Бо наймиліше – рідне … ,
Воно із … пророста.
4. Утворити слова, змінивши одну
букву.
н
|
о
|
г
|
а
|
(пора)
(гора)
(кора)
5. Перебудувати текст – розповідь у
текст-міркування.
Птахи наші друзі. Вони знищують
шкідників лісу. А ще вони радують нас своїм співом. Бережіть птахів!
6. До сполучення слів, вжитих у переносному значенні, дібрати сполучення слів
у прямому значенні.
Ліс дрімає –
Золота осінь –
Сонна пустеля –
Солодкі слова –
Срібний голос –
Суха мова -
7. Записати прізвища в алфавітному порядку. Виберіть з кожного слова другу
букву і запишіть вислів, що утворився.
Гамалія, Чубинський,
Заньковецька, Єжицький, Січинський, Кухаренко, Кальченко, Кметь, Івченко,
Зюрчишин, Абраменок, Ухніцький, Опанасу, Мстиславець.
8.
Написати твір-мініатюру (6-8 речень) на тему ”Портрет моєї мами”
Немає коментарів:
Дописати коментар